Out of Africa!

1 augustus 2018 - Kruger Park, Zuid-Afrika

Vandaag zijn we aangekomen bij Baobab Ridge Lodge. Een prachtige lodge middenin de Klaserie Private Nature Reserve van het Kruger NP. Het Out of Africa gevoel is er weer helemaal! Na een heerlijke lunch zijn we op onze eerste gamedrive gegaan samen met onze ranger David. We hebben het geluk dat we alleen met ons viertjes in de safari auto zitten. Al snel zagen we de eerste beesten zoals een wrattenzwijn, impala's, duiker, zebra's, kudu's, steenbok, kale gier, vale gier en mangoeste. En als kers op de taart een kudde olifanten die de weg overstak en in het donker 2 neushoorns en een giant eagle uil. Ook hebben we de prachtige sterrenhemel kunnen bewonderen met onder andere het zuiderkruis, schorpioen, valse kruis en mars en venus. Al met al een geslaagde eerste drive! Pepijn en Phileine vonden het super! En wij ook :-). Nu een lekkere braai in de boma onder de sterrenhemel en een lekker kampvuur.

1. Christel:
    2 augustus 2018
    Wat een mooie lodges Merel, en wat zullen de kids onder de indruk zijn van al die dieren.
  2. Els:
    hey familie

wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken!!! wat is het toch een mooi en afwisselend land...heimwee ;)
  3. Marianne:
    2 augustus 2018
    Wow wat een ervaring zal dat geweest zijn zeg, zeker voor de kids! Het ziet er geweldig uit!