Laatste dagen...

13 augustus 2018 - Dolphin Coast, Zuid-Afrika

Gisteren zijn we aangekomen in Ballito, een kustplaats ten noorden van Durban, voor onze, alweer, laatste 2 nachten van onze geweldige reis door Zuid-Afrika! We hebben een mooie hotelkamer met uitzicht op de Indische Oceaan. Gisteren hebben we een beetje geluierd op het strand en vandaag zijn we naar het aquarium, uShaka, in Durban geweest. Dat was erg leuk! Veel mooie vissen, haaien, dolfijnen, zeehonden en pinguïns gezien. Het voordeel van een verblijf aan de kust is dat je heerlijk vis kunt eten :-). Dus dat is wat we vanavond voor ons afsluitende diner natuurlijk gaan doen! Morgen vliegen we eerst van Durban naar Jo'burg en dan van Jo'burg via Frankfurt naar Brussel. En dan op naar huis!

Zuid-Afrika met je indrukwekkende natuurparken, prachtige landschappen, kleurrijke bevolking, rijke cultuur en heerlijke eten, we hebben van je genoten en gaan het missen! Baie Dankie!

1. Simone:
    13 augustus 2018
    Goede reis. Jammer dat jullie mooie reis er bijna opzit....
  2. Martijn:
    13 augustus 2018
    Bedankt voor alle leuke updates! Goede reis terug. Vanuit de Azoren groeten wij jullie> Martijn, Annemarie, Odette en Aimee
  3. Marianne:
    13 augustus 2018
    Fantastische reis hebben jullie gedaan zeg!! En natuurlijk weer supermooie foto's 👌. Goede terugreis en tot gauw!!😘
  4. Christel:
    14 augustus 2018
    Zo wereldreizigers, alweer voorbij......
    Jammer hè. Wat hebben jullie veel moois gezien.
    Goeie reis.
  5. Bas & ada:
    14 augustus 2018
    Wat hebben jullie een geweldige reis gemaakt.jammer dat dit jullie laatste dag is.Nu alles inpakken en naar het vliegveld,goede reis terug.liefs van ons.
  6. Ingrid:
    14 augustus 2018
    Wat een prachtige reis is dat geweest. Heel mooi!!
    Goede reis terug.
  7. Sonjavanpieterson:
    14 augustus 2018
    Zo fijn, dat jullie zo'n mooie reis hebben gehad en wij hebben kunnen meegenieten, Baie dankie !!!
    Zie jullie morgen, goede reis. papa en mama
  8. Joke:
    17 augustus 2018
    Hi Merel,
    Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. Wat een zal dit een mooie herinnering blijven. Fijn dat alles zo voorspoedig verlopen is. Nu het nagenieten.