Bastiaan, Merel, Phileine en Pepijn go South Africa!

29 april 2018 - Nederland, Nederland

De kogel is eindelijk door de kerk; we gaan van de zomer voor 3 weken naar Zuid-Afrika! Na verschillende vakanties binnen Europa, wordt dit de eerste verre reis voor Phileine en Pepijn. Ik ben heel benieuwd hoe ze alles gaan ervaren. Ze hebben in hun jonge leven al meerdere malen gevlogen, maar dit vinden ze toch wel heel cool; in zo'n groot vliegtuig met je eigen TV :-).
Bastiaan en ik hebben samen meerdere verre reizen gemaakt voordat de kinderen waren geboren, dus wij nemen al wat ervaringen in onze bagage mee.

We vliegen op 25 juli vanaf Brussel, met een korte tussenstop op Frankfurt naar Johannesburg. En dan gaat ons avontuur beginnen! We hebben een mooie individuele rondreis geboekt bij Madiba Travel; een Zuid-Afrika specialist. Ze hebben voor ons prachtige plekken uitgezocht met dito accommodaties. Ik kan haast niet wachten. Maar voordat we gaan, moeten we eerst nog de nodige voorbereidingen thuis treffen. Zo gaan we 25 mei naar de reizigerspoli in het Erasmus MC. Eens even horen of we nog wat vaccinaties nodig hebben.
En er moet voorlopig eerst nog even gewerkt worden en Phileine en Pepijn naar school. Maar het aftellen is al wel stiekem begonnen....